Malaysian Time

Blog Design by Bling on the Blog

Sunday, July 19, 2009

Aku Hanya Ingin Kau Tahu

Aku hanya ingin kau tahu
By Republik

Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau fahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

ow wooo wo wo wo

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau fahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku



( Untuk seseorang gadis bernama _ _ _ _ )
Julai'09

1 comment:

  1. Jadikan mimpi itu realiti hidupmu semoga kau berbahagia.... dan aku juga boleh memilih jalan hidup ku sendiri. Ya Allah tunaikan hajat saudara aku ini. Amin

    ReplyDelete