Malaysian Time

Blog Design by Bling on the Blog

Friday, January 28, 2011

Zahir Tak Terucap

5 comments:

  1. Nyata bukan khayalan
    Apa yang aku alami
    Kau menjelma setelah menghilang
    Kini berdiri di lamanku

    Teramat getir keadaan ini
    Nak kubiarkan tak sampai rasa di hati
    Andai kusambut itu bererti
    Berdosanya diriku ini

    Aku terpaksa kuburkan
    Walaupun kasihku ada
    Harus kuterima hakikat
    Dia masih memerlukanmu

    Nyata bukannya khayalan
    Apa yang aku alami
    Kau menjelma setelah menghilang
    Mengharap suatu yang tak mungkin

    Terbongkar kini
    Yang dulu terkunci
    Namun semua itu
    Sudah tak bererti
    Silapnya kita saling memendam
    Sukar meramal perasaan

    Aku sememangnya ada
    Menyimpan kasih padamu
    Cuma zahir tak terucap
    Kerna dibayang rasa sangsi

    ReplyDelete
  2. aku sebenarnya memang ada rasa kasih padamu
    namun dirimu sudah bertunang
    jahatnya aku seandainya ikatan dirimu ini aku leraikan...!!
    dan aku tidak rela melukakan hati seseorang insan yang sama mencintai dirimu
    apalah dayaku
    walaupun aku memang ada menyimpan hati
    walau memang menyimpan hasrat untuk bersamamu
    kerana dia sebenarnya lebih memerlukan dirimu dari aku...!!

    ReplyDelete
  3. Jika hati dan mata telah terpaut, rebutlah apa yang patut. Jika insan di sisimu sanggup dilukai apa ada pada insan yang belum memilikinya secara hakiki. Peluang masih terbuka. Rebutlah segala yang dihajati. Aku sendiri pun dah tidak sudi bersama dengan orang yang tidak mengenang budi lagi menzalimi. Pergilah kepadanya jika itu kebahagiaan yang dicari.

    ReplyDelete
  4. kalau kita terus rasa sangsa sampai bila pun cerita ini tak kan berakhir..doa saya moga sdr bertemu insan yg benar2 mencintai sdr!!

    ReplyDelete
  5. Terima kasih banyak-banyak, memang mudah mengeluar kata kalau bukan diri sendiri yang merasai.

    ReplyDelete